Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Sklep Heyah MIX

Opis projektu

Dotąd Heyah znana była z oferty prepaid, w związku jednak z wprowadzeniem nowej oferty operatora - Heyah MIX – zaistniała potrzeba uruchomienia nowych, efektywnych kanałów sprzedaży oferujących również aparaty telefoniczne. Nie pozostawia wątpliwości wybór Internetu dla realizacji takich właśnie celów. Zadaniem Engine było więc przygotowanie i wdrożenie sklepu internetowego, który w wygodny i przejrzysty sposób pozwoli zapoznać się z ofertą, a w ślad za tym wybrać i kupić telefon. Sklep stał się integralną częścią serwisu internetowego marki, jako aplikacja może jednak stanowić odrębną całość. Wiele uwagi poświeciliśmy architekturze informacji, której celem jest możliwie największa ergonomia interfejsu i udostępnionych użytkownikom narzędzi.

Za technologię wybraliśmy Flash (Flex), który pozwolił nam w maksymalnym stopniu połączyć ergonomię, funkcjonalność i atrakcyjną wizualizację sklepu. Ku wygodzie Klientów wirtualnego sklepu wdrożyliśmy w nim szereg narzędzi pomocniczych. Pozwalają na szybkie określenie swoich potrzeb i przejrzyste porównywanie dostępnych telefonów. System wyświetla koszta poszczególnych modeli dla planów taryfowych wykorzystując mechanizm intuicyjnego suwaka. Każdy z dostępnych modeli został scharakteryzowany kilkudziesięcioma cechami opisującymi możliwości techniczne, aplikacje, obsługiwane multimedia, itp. Użytkownik ma szansę porównania tych specyfikacji w trzech telefonach jednocześnie, a dobór innych modeli nie nastręcza żadnych trudności. Sklep został zoptymalizowany pod kątem SEO, dodatkowo będzie intensywnie promowany w Internecie (kampanie banerowe, SEM, programy partnerskie).

Sklep internetowy to nie tylko interfejs i aplikacja obsługująca użytkowników. Stworzyliśmy również system zarządzania zawartością sklepu, obsługi zamówień oraz aplikację dla obsługi telesprzedaży. Całość oparta jest na rozwiązaniach webowych dzięki czemu nie ma potrzeby przeprowadzania skomplikowanych wdrożeń u Klienta, np.dodanie nowego Call Center zajmującego się telesprzedażą lub obsługą zamówień to kwestia zdefiniowania nowego użytkownika i przydzielenie mu dostępu do aplikacji. Klient otrzymał od nas kompletne rozwiązanie, które może być dalej rozwijane w miarę potrzeb.