Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Gra Heyah SRU!

Opis projektu

Nietypowa lekcja angielskiego w wykonaniu kota Ryśka i psa Łinstona w krótkim czasie zdobyła serca Polaków. Spot telewizyjny, został obejrzany w serwisie YouTube ponad 350 tysięcy razy, inspirując internautów do tworzenia wielu parodii i własnych wersji animacji. Na fali zainteresowania kampanią operatora, zostało nam powierzone zadanie stworzenia gry bazującej na historii dwóch zabawnych zwierząt domowych.

Z założenia gra miała być prosta, intuicyjna i dająca dużo frajdy. Została umieszczona na stronie Heyah.pl oraz popularnych serwisach rozrywkowych, takich jak gry.pl, poszkole.pl, growy.pl itp. Powstała także wersja w formie niezależnej aplikacji, dedykowana dla użytkowników serwisu Facebook. Gra bije rekordy popularności, do tej pory notując niemal milion odsłon.