Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Nowy serwis internetowy na 1000 dni Heyah

Opis projektu

Jak często powinno się odnawiać serwis internetowy? Specjaliści twierdzą, że marki aktywnie promujące się w Sieci powinny robić to co roku. Po gruntownych badaniach marketingowych stwierdzono, że oczekiwania młodych ludzi, stanowiących najliczniejszą grupę użytkowników sieci telefonii komórkowej Heyah, ewoluowały w istotny sposób. Dlatego sieć telefonii komórkowej Heyah zdecydowała się na odświeżenie swojej strony www, a dla jej kolejnej odsłony wybrała szczególną datę – 1000 dni obecności marki na rynku.

Z tej okazji pod adresem www.heyah.pl pojawiła się w pełni zmodernizowana witryna o całkowicie nowym charakterze! To początek zmian w komunikacji marki w Internecie – jasne zasady, na jakich opiera się działanie Heyah, znalazły odbicie w przejrzystej kompozycji strony www. Hybrydowa konstrukcja serwisu wykorzystuje technologie Flasha i Ajaxa. Wybór takich rozwiązań pozwolił na znaczne uproszczenie strony oraz konsekwentne zachowanie charakterystycznej dla Flasha interaktywności w całej witrynie.

Z uwagi na dużą ilość informacji nawigacja serwisu została podzielona na makro- i mikronawigację. W rozwijanym z boku menu (makro) wybieramy dział, który chcemy eksplorować. Mikronawigacja oparta na zakładkach w łatwy i logiczny sposób pozwala poznać zawartość poszczególnych działów. Na szczególną uwagę zasługuje strona główna, gdzie szybko możemy poznać wiele najistotniejszych informacji takich jak cennik czy krótkie opisy usług. Bawiąc się przyciskami na opuszkach palców wielkiej Łapy Heyah, użytkownik wchodzi z serwisem w interakcję, która – jak wykazały badania – przyciąga uwagę lepiej od tradycyjnego układu informacji.

W najbliższym czasie jako samodzielna strona www pojawi się Klub Heyah, przeznaczony dla zarejestrowanych użytkowników. Będą oni mogli między innymi korzystać z bramki SMS/MMS, prowadzić Fotoblogi i udostępniać swoje zdjęcia w ramach Fotoalbumów. Kontynuacji doczeka się także cieszący się dużą popularnością konkurs „Odpicuj Swoją Komórę”, w którym główną nagrodą jest multimedialny telefon Nokia N90.