Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Instytut Simteijin

Opis projektu

„Tajemniczy instytut z Dalekiego Wschodu zamierza zbudować swoją placówkę badawczą i testować w naszym kraju innowacyjny produkt, jakim jest mikrotelefon wszczepiany w ludzkie ucho: Nanophone 45LX. W tym celu tworzy serwis SIMTEIJIN (www.simteijin.com), prezentujący funkcjonalność i obszary zastosowania wynalazku. Dodatkowo zajmuje się naborem ochotników do eksperymentalnych testów produktu...”

 Brzmi interesująco?

Nasza akcja marketingu wirusowego rozbudziła wyobraźnię dziennikarzy i specjalistów tematyki technologii mobilnych. „Zaraziliśmy” nie tylko internautów, ale także media, np. stacje tv, kluczowe portale internetowe. Dziesiątki serwisów branżowych informowały o „przełomie w technologii komunikacji”, „milowym kroku w biotechnologii”, itp. W sieci szeroko dyskutowano temat na forach dyskusyjnych i w ramach komentarzy do dziesiątków informacji jakie pojawiły się w w/w mediach. Otrzymaliśmy tysiące zgłoszeń ochotników gotowych przetestować nasze innowacyjne rozwiązanie. Sensacyjna informacja błyskawicznie obiegła media, pojawiła się nie tylko na stronach głównych największych portali, ale również na żółtym pasku jednego z głównych informacyjnych kanałów tv!

Nic dziwnego, bowiem cała akcja została przygotowana bardzo precyzyjnie i dużym rozmachem. Przygotowaliśmy m.in. profesjonalne filmy przedstawiające zastosowanie implantu z telefonem, wykonaliśmy rendery 3D jego aplikatorów, wdrożyliśmy dedykowany serwis internetowy, przygotowaliśmy materiały prasowe, promowaliśmy się online, a samą akcję poszukiwania ochotników dodatkowo wsparliśmy całostronicowym ogłoszeniem w dzienniku „Fakt”.

Finalnie zdjęliśmy z akcji zasłonę tajemnicy, viral był częścią działań promujących stworzony przez nas sklep internetowy marki Heyah.

Precyzyjnie zaplanowane działania pozwoliły na osiągnięcie podstawowych założeń marketingu wirusowego - wzbudzenie ciekawości, błyskawiczne rozprzestrzenianie informacji oraz subtelnie wkomponowane działania reklamowe marki.

Projekt został nagrodzony Złotym Orłem w kategorii "Reklama - kampania multimedialna" w 2009 roku.