Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Promujemy dźwiękowe emotikony

Opis projektu

Dla spółki SoundCall opracowaliśmy i stworzyliśmy strategię wdrożenia na Polski rynek nowej aplikacji mobilej Soundian. Usługa, która jest dostępna dla klientów T-mobile i Heyah, pozwala na urozmaicenie rozmowy telefonicznej, dzięki funkcji dodawania do niej nietypowych – poważnych i mniej poważnych dźwięków oraz melodii – to zupełna nowość na rynku, określona przez nas jako „emotikony dźwiękowe”.

Celem kampanii było zbudowanie od podstaw świadomości marki wśród klientów i przekonanie do wypróbowania aplikacji. Niemal całkowicie zrezygnowaliśmy ze standardowych działań mediowych, stawiając przede wszystkim na współpracę z liderami opinii oraz nietypowe aktywności konkursowe.

Projekt rozpoczęliśmy od wspólnej realizacji ze znanymi vlogerami Wapniakiem i Ravgorem, znanymi z serii filmów video realizowanych w konwencji ukrytej kamery w przestrzeni ulicznej z przypadkowymi uczestnikami. To właśnie w tym stylu zaprezentowali swoim widzom zabawne sposoby użycia aplikacji Soundian. Film uzyskał niemal 180.000 wyświetleń.

 

 

Równolegle uruchomiliśmy ogólnopolski konkurs we współpracy z RMF MAXXX. Przez dwa tygodnie słuchacze, którzy ściągnęli aplikacje mogli dzwonić na specjalny numer telefonu i zostawiać wiadomości dźwiękowe przygotowane z użyciem aplikacji. Prowadzący program wybierali i nagradzali najlepsze i najbardziej kreatywne nagrania. Kampanię launchową zakończył konkurs przygotowany we współpracy z serwisami AntyWeb i AntyApps. Redaktorzy serwisu przygotowali recenzję aplikacji i zachęcili swoich czytelników do dzielenia się swoimi wrażeniami w komentarzach pod wpisami. Nagrodę stanowiły designerskie słuchawki urbanears.