Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Employer Branding dla Ergo Hestia

Opis projektu

Na zlecenie naszego Klienta – Grupy Ergo Hestia, przygotowaliśmy wyjątkowe ogłoszenie rekrutacyjne dla równie wyjątkowego stanowiska.

Jeden z liderów firm ubezpieczeniowych w Polsce, poszukiwał specjalisty ds. grywalizacji i nowych mediów. Postanowiliśmy z tej okazji opracować niezależny serwis, który pozwoliłby wypromować  proces rekrutacyjny wśród branży marketingowej i interaktywnej. Przygotowana witryna pełniła rolę quizu weryfikującego wstępnie kompetencje potencjalnych kandydatów. Stworzyliśmy zestaw pytań z zakresu najnowszych trendów społecznościowych, projektów marketingowych, a nawet … memów.

Forma ogłoszenia wzbudziła duże zainteresowanie branży marketingowej i HR-owej (zalinkowała do niego m.in. Natalia Hatalska, czy Paweł Tkaczyk).

employer_branding_dla_ergo_hestia_1.jpgemployer_branding_dla_ergo_hestia_2.jpg