Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Powołujemy Marcina Gortata – kampania Right Guard

Opis projektu

W wyniku trwającego kilka miesięcy przetargu nasza agencja została wybrano do kompleksowej obsługi marki kosmetyków Right Guard, wchodzącej w skład portfolio produktowego koncernu Henkel. Right Guard to marka o sporych tradycjach – od lat 60’tych kojarzona w USA z antypersirantami dla Mężczyzn, wypracowała sobie pozycję jednego z  liderów w tej kategorii. Od zeszłego roku dostępna jest również na rynku europejskim. 

W ramach współpracy zostaliśmy poproszeni o opracowanie strategii komunikacji, ze szczególnym uwzględnieniem działań w Internecie. Opierając się na spuściźnie wypracowanej przez Right Guard w USA (Produkty Right Guard to oficjalne dezodoranty zawodników ligi NBA), rekomendowaliśmy ścisłe powiązanie działań marki z aktywnością sportową. Efektem opracowanych przez nas założeń było nawiązanie współpracy z Marcinem Gortatem, który stał się ambasadorem Right Guard w Polsce. Wybór jego osoby nie był przypadkowy – Marcin jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców, a przy tym pewnym siebie, aktywnym mężczyzną, angażującym się w liczne inicjatywy społeczne.

Pierwszym projektem realizowanym w ramach nowej strategii była seria turniejów Right Guard w Streetball Cup, organizowana w kilku polskich miastach, która zakończyła się wielkim finałem w Warszawie z udziałem Marcina Gortata. Zwycięska drużyna została wysłana na mecz Marcina do USA. Przez okres wakacji realizowane były również działania wspierające sprzedaż – m.in. konkurs konsumencki w sieciach handlowych i dystrybucja promocyjnych zestawów produktu. W tym samym czasie na ulicach polskich miast rozpoczęła się kampania outdoorowa. Dwa warianty billboardów prezentowały Marcina Gortata w akcji oraz antyperspiranty w dwóch wariantach – Sport oraz Xtreme Dry.