Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce cookies.

Serwis internetowy Multimedia Polska

Opis projektu

Agencja Engine uruchomiła nowy serwis internetowy jednego z największych operatorów sieci kablowych w Polsce - Multimedia Polska. Witryna stanowi kompleksową platformę informacyjno-komunikacyjną. Ze względu na charakterystykę oferty Multimedia serwis podzielony został na trzy części prezentujące firmę oraz jej ofertę telewizyjną i internetową. Dział korporacyjny to bogate źródło wiedzy o firmie, jej historii, obecnych działaniach i planach na przyszłość. Dużą jego część poświęcono aktywnemu kontaktowi z użytkownikami. Dział ten zawiera formularze kontaktowe, serwis prasowy ze wszystkimi informacjami prasowymi od początku działalności firmy oraz liczne materiały do pobrania.

Informacje kierowane do użytkowników systemu mogą być przygotowane z uwzględnieniem miejsca ich zamieszkania. Nie zabrakło również elementów multimedialnych; w serwisie znalazł się film korporacyjny udostępniony w technologii Media Player Stream. Dział poświęcony ofercie telewizyjnej zdominowany został przez dwie interaktywne aplikacje przedstawiające kanały będące w ofercie Multimedia Polska oraz hity programowe. Druga z nich, promowana również na stronie głównej serwisu, w założeniu ma stać się przewodnikiem po programach emitowanych za pośrednictwem Multimedia Polska. To w pełni edytowalne przez pracowników Multimedia Polska narzędzie prezentuje krótkie opisy polecanych przez nich pozycji programowych w ujęciu dziennym, tygodniowym oraz miesięcznym. Trzeci, najbardziej obszerny dział serwisu to Multimedia Internet. Zawiera nie tylko informacje o ofercie, ale również szereg narzędzi objaśniających działanie Internetu oraz ułatwiających jego wykorzystanie. Użytkownicy znajdą zestawy pytań i odpowiedzi (FAQ), słowniczek pojęć internetowych, pomoc techniczną, informacje o konfiguracji komputerów podłączonych do sieci oraz aplikację umożliwiającą chat z operatorem w czasie rzeczywistym.

Elementem łączącym wszystkie działy serwisu jest interaktywna mapa zasięgu firmy. Zawiera ona informacje o biurach regionalnych i biurach obsługi abonenta w całej Polsce oraz szczegółową ofertę programową i cenową w zakresie telewizji i radia dla każdej lokalizacji. Daje także możliwość sprawdzenia dostępności usługi dostępu do Internetu w wybranym przez użytkownika regionie. Ponadto w serwisie zastosowano szereg standardowych narzędzi: sondy, newsletter i wyszukiwarkę, a każda ze stron zawiera banery promujące określone usługi lub pozycje w serwisie. Pełne zarządzanie treścią oraz zarządzanie poszczególnymi aplikacjami: interaktywną mapą, newsletterem, sondami, banerami, itd. możliwe jest dzięki autorskiemu rozwiązaniu Engine WiseNet+. Konstrukcja serwisu umożliwia integrowanie dotychczas rozdzielonych usług firmy takich jak zakładanie kont e-mail i www, czy dostęp do serwerów gier. W przyszłości serwis również stanie się miejscem udostępniania multimediów.